Szórólapterjesztés kampányt szeretnél Budapest területén?
Nem tudod hány darab szórólapra van szükség egy kerület lefedéséhez?
Ehhez nyújtunk egy kis segítséget és megmutatjuk, Budapest összes kerületének a teljes postaláda számát. A kerület mellett szereplő szám, a postaládás szórólapterjesztés kampányhoz szükséges szórólap mennyiséget jelenti. Ez a mennyiség szükséges ahhoz, hogy a kerületben élő összes lakost elérjük.
Természetesen szegmentálni tudunk, tehát ha a kerület csak egy bizonyos részére szeretnél szórólapterjesztés kampányt, azt is megoldjuk.
Szórólapterjesztés Budapest kampány, ahogy kívánod!
A szórólapok nyomtatása is megoldható velünk, ha nincs időd vagy kedved, hogy foglalkozz nyomdai ajánlatok áttanulmányozásával. Írd meg nekünk, hogy milyen szórólapban gondolkozol és segítünk benne.
Budapest |
1. kerület |
17 500 |
Budapest |
2. kerület |
50 993 |
Budapest |
3. kerület |
65 187 |
Budapest |
4. kerület |
48 260 |
Budapest |
5. kerület |
22 250 |
Budapest |
6. kerület |
28 800 |
Budapest |
7. kerület |
37 850 |
Budapest |
8. kerület |
40 180 |
Budapest |
9. kerület |
34 200 |
Budapest |
10. kerület |
38 300 |
Budapest |
11. kerület |
73 615 |
Budapest |
12. kerület |
33 650 |
Budapest |
13. kerület |
67 640 |
Budapest |
14. kerület |
69 750 |
Budapest |
15. kerület |
39 300 |
Budapest |
16. kerület |
30 650 |
Budapest |
17. kerület |
34 098 |
Budapest |
18. kerület |
44 100 |
Budapest |
19. kerület |
28 300 |
Budapest |
20. kerület |
33 600 |
Budapest |
21. kerület |
35 900 |
Budapest |
22. kerület |
22 100 |
Budapest |
23. kerület |
9 000 |
Szórólapterjesztés Budapest kampánnyal a lakosságot tudjuk elérni. A lakosság helyett inkább a cégeknek szeretnéd bemutatni, hogy mivel foglalkozol és velük szeretnél üzletelni?
Nem probléma, címzett kézbesítés vagy bázis terjesztés szolgáltatásunk éppen erre lett kitalálva!
A címlista összeállításában is segítünk Neked. Határozd meg, mely cégek jelentik számodra azt a potenciált, amelyet el szeretnél érni és felkutajuk Neked az adatbázisainkból a kívánt adatokat.
B2C helyett, a szórólapterjesztés B2B kampány is sikeres lehet, ha betart néhány fontos szabályt. Ezeket a tanácsokat minden ügyfelünknek elmodjuk, hiszen számunkra fontos, hogy az ügyfelünk a legjobb eredményt érje el az általunk kidolgozott és végrehajtott kampánnyal. Talán emiatt szeretnek bennünket és ragaszkodnak hozzánk.