Egy szórólapterjesztési kampányban nagyon fontos az a pillanat, amikor kezükbe veszik a szórólapot. Itt dől el, hogy bizalmat szavaznak Neked és ezáltal az általad kínált terméknek vagy szolgáltatásnak vagy sem. Amennyiben nem megfelelő tartalmú, zsúfolt vagy nem kelti fel a vágyat a szórólapod, mit sem ér. Hiába megfelelő a szórólapozás, ha nem megfelelő módon mutatjuk be a terméket, szolgáltatást.
Kidobott pénz lesz a szórólapozás!
Sokan azt mondják, hogy a szórólapozás nem működik, a szórólapot kidobják. Ez így van, ha nem megfelelően tervezik meg a kiadványt.
Nagyon sok megrendelőnk a letisztult grafikai terveket részesítik előnyben ,de van néhány olyan kötelező elem, amelyeket elhanyagolnak, amelyek elengedhetetlenek egy hatékony szórólap megtervezéséhez.
Sokan az ellenkező irányba viszik túlzásba a tervezést és azt gondolják, hogy minden információt fel kell tüntetni a szórólapra a termékükről, szolgáltatásukról.
A szórólap figyelemfelkeltésre szolgál, bővebb tájékoztatást egyéb kommunikációs csatornán adhatunk, például weboldal, e-mail, telefon, stb.
Van már csalid?
A csali arra van, hogy megfogjuk vásárlóinkat. Mire harapnak rá a vevőid? Mit tudsz nekik megadni, hog kapcsolatba lépjenek Veled?
Ma már az ingyenes felmérés, ingyenes tanácsadás nem elégséges. Ez olyan, mintha azt írnád, hogy “Ingyen adunk árajánlatot”. Ez alap kellene, hogy legyen.
Mi ingyen megtervezzük szórólapodat!
Ez Neked nem kerül semmibe!
Na, mit szólsz hozzá?
Természetesen ahhoz, hogy ingyen adhassuk a tervezést, rendelned kell tőlünk folyamatosan szórólapterjesztést.
Ez csak néhány példa a sok közül, amivel segíthetünk.
Szívesen tesszük, hiszen számunkra fontos, hogy sikeres legyen a kampány. Elégedett ügyfélnél nincs jobb reklám számunkra.
Minden termék vagy szolgáltatás reklámozása, más és más minőséget, méretet kíván.
Amennyiben luxusterméket szeretnél promotálni, nem szabad silány minőségű kiadványt készíteni.
Fordítva is igaz; az olcsóbb termékeket, szolgáltatásokat nem érdemes magas minőségű papíron terjesztetni.
A terjesztett szórólapot, az emberek a kezükbe veszik és tapintás útján, tudat alatt tudják, hogy megfelelő vagy sem. Fontos, hogy a termékhez, szolgáltatáshoz megfelelő minőséget párosítsunk.
Nagyon sok múlik azon, hogy megfelelő döntést hozol!
Majd 20 éve foglalkozunk kiadványokkal.
Segítünk a megfelelő megoldás kiválasztásában.
Majd elfelejtettük, kupont használsz?
A kuponlap segítségével akár több termékre is hirdethetsz akciót valamint egy lappal akár többször is visszatérhet hozzád az ügyfél.
Mellesleg nagyon jól lehet mérni vele a szórólapjaid sikerességét amivel optimalizálhatod a terjesztésedet is.
Nem mindegy, hol, hogyan és mikor történik a szórólapozás.
Sokan gondolnak valamit, de a terjesztést követő eredmények mást mutatnak.
Ne dobd ki feleslegesen a pénzed! Gondoljuk át, hol lehetne hatékony eredményeket elérni!
Szeretnéd tudni, hol és mekkora mennyiségre van szükség, egy terület lefedéséhez?
Meg tudjuk adni Neked a választ, hiszen rendelkezünk adatbázissal. Nem mindent, mindenhol kell terjeszteni.
Optimalizáld terjesztésedet!
Sokan csalódtak már a szórólapterjesztőkben és azért nem vágnak bele újabb kampányokban. Igazuk is van, hiszen sok a kókler a piacon.
Nem megfelelő ismeretekkel , nem megfelelő kapacitással rendelkeznek.
Bízd rá kampányodat egy olyan cégre, amely kötelezővé tette az ellenőrzést!
Győződj meg Te magad, hogy valóban a megbeszéltek szerint valósult meg a szórólapozás, ha már ennyi pénzt áldoztál rá!
Nálunk, a közös ellenőrzés KÖTELEZŐ, nincs kibúvó!
Szeretnél egy gyors felhívást intézni egy meghatározott területen?
Akkor szórólapozás helyett szórólap osztogatásra van szükséged!
Kellemes külsejű host-ok, hostess-ek megszólítják potenciális ügyfeleidet, ha kéred, a céged egyenruhájában.
Ápoltak, kellemesen elbeszélgetnek velük, a kezükbe adnak egy nyerő akciót, a szolgáltatásod igénybevételét, a termék vásárlását ajánlják.
Nem kell rengeteg pénz, mégis nagyon jó lehetőségek rejlenek ebben a megoldásban!
Hívj fel minket és 1 órán belül megbeszéljük, hogyan és mekkora költséggel keltheted fel a figyelmet termékedre, szolgáltatásodra!
A hatékonyság mérése érdekében minden osztogatás során megnézzük, hogy adott területen mennyi lapot sikerült elosztogatni.
Így átlátható képet kaphatsz arról, hogy merre és mikor érdemes osztogatnod.
A szórólapok mellett érdemes valamilyen ajándéktárgyat is osztogatni. Volt rá példa, hogy az emberek sorba álltak a hostesseink előtt az ajándék zsebkendőért.
Olyan terméked, szolgáltatásod van, amelyet inkább cégeknek ajánlod?
Neked is nehézséget okoz megszólítani őket, ugyanakkor tudod, hogy biztosan jó lenne nekik?
A címzett kézbesítés más mint a szórólapozás, hiszen mint a nevében benne van, egy előre meghatározott címzettnek kerül kézbesítésre. Ez lehet egy beszerzési vezető, egy marketingvezető, egy ügyvezető, stb.
Hogyan kellene ennek neki állni?
Először is, kell egy címlista, hogy kinek szeretnéd elküldeni mondanivalódat. Sok helyről lehet szűrni ilyen adatbázisokat, ha gondolod, mi is segíthetünk Neked ebben. Ez megvan. Ok, a következő lépés, a mit?
Mindegy, hogy mi kerül kiküldésre, frappáns, figyelemfelkeltő, ötletes kell, hogy legyen.
Nem kell a levél, ami úgy kezdődik, hogy:“Kedves XY Vezető,
A mi termékünk, szolgáltatásunk a legjobb, bla-bla vessző bla….”
Nem, ez nem jó!
Nemrég csináltunk egy kampányt, amely arról szólt, hogy egy étteremnek céges ügyfeleket szerezzünk.
A feladat adott volt, hogy csináljuk?
Roppant egyszerűen, a futárjaikkal kiküldettünk egy szép csomagot, amely egy kóstolót, egy kis üdítőt és egy kísérőlevelet tartalmazott: “Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak!”
Buuum! Azonnal egy másik problémát kellett megoldani ügyfelünknek.
Fel kellett venni gyorsan még 2 futárt, mert nem győzték a megrendeléseket időben kivinni!
Ez a címzett kézbesítés. Tudod, hogy ki a potenciális ügyfeled, de nem tudod, hogy kellene megszólítani.
A címzett kézbesítés ilyen és ehhez hasonló lehetőséget rejt magában.
“Nem okoz problémát, hogy jó véleményt írjak rólatok, mert így is gondolom. A Borháló Dunakeszi ajánlott benneteket,és nem is csalódtunk a munkátokban. Közvetlen, jó kapcsolatteremtő képességed folytán, hamar megbarátkoztunk, és nem mellékesen, ami a legfontosabb szempont, a munkátokkal is meg voltunk elégedve. Határidőre, nem túl magas áron, a kért minőségben megcsináltátok az anyagot. Mi is kiajánlottunk benneteket, és úgy tudom, az üzlet megköttetett. Megígérhetem, hogy a továbbiakban is benneteket bízunk meg.”
“A szórólapterjesztéssel kapcsolatban megvagyunk elégedve a munkájukkal. Bízunk benne, hogy a továbbiakban is lelkiismeretesen elvégzik a feladatukat!”